Ter overdenking

  • musquetier@home.nl
    Message 1 of 9 , Dec 30, 2009
      .

      Met vriendelijke groeten
      Anton Musquetier

    • blauwe- parel
      Message 2 of 9 , Dec 30, 2009
        Beste Anton,

        Eh ...waar mogen we over denken? ;) (of bedoel je die punt....? Dat zou dan inderdaad een doordenker zijn)

        Groeten,

        Margaret

        To: ;
        From: musquetier@...
        Date: Wed, 30 Dec 2009 10:32:46 +0100
        Subject: [Friesland-genealogy] Ter overdenking

        .

        Met vriendelijke groeten
        Anton Musquetier

      • Irene Visser
        Message 3 of 9 , Dec 30, 2009
          Hoi Anton,

          bedoelde je de reclame met Ursul de Geer? van Yarden?
          Beeld op Zwart?

          Ja is zeker overdenken waard denk ik.

          Iedereen heeft vast wel iemand verloren afgelopen jaar.

          groetjes Irene,.

          Op 30 december 2009 11:27 heeft blauwe- parel
          <blauwe_parel@...> het volgende geschreven:

          > Beste Anton,
          >

          > Eh ...waar mogen we over denken?  ;)  (of bedoel je die punt....? Dat zou dan inderdaad een doordenker zijn)
          >

          > Groeten,
          >

          > Margaret
          >

          > To: ;
          > From: musquetier@...
          > Date: Wed, 30 Dec 2009 10:32:46 +0100
          > Subject: [Friesland-genealogy] Ter overdenking
          >

          > .
          >
          > Met vriendelijke groeten
          > Anton Musquetier

        • JP Mels
          Message 4 of 9 , Dec 31, 2009
            Aan een ieder een voorspoedig en gezond 2010 toegewenst, of zoals men pleegt
            te zeggen hier in het Twentse land "Guluk in tuk"

            Johan

          • Appy de Vries
            Message 5 of 9 , Dec 31, 2009
              Johan;
              En wy sizze yn ûs Fryslân;
              ''Folle Lok en Seine''foar allegearre,
              groetsjes fan
              Appy.

              Aan een ieder een voorspoedig en gezond 2010 toegewenst, of zoals men pleegt
              te zeggen hier in het Twentse land "Guluk in tuk"

              Johan

            • Rein Wink
              Message 6 of 9 , Dec 31, 2009
                Appy, gelukkig en goed nieuwjaar, Marianne en rein

                Aan een ieder een voorspoedig en gezond 2010 toegewenst, of zoals men pleegt
                te zeggen hier in het Twentse land "Guluk in tuk"

                Johan

              • J. van Oosten
                Message 7 of 9 , Jan 1, 2010
                  Appy en alle oaren

                  Folle lok en Seine foar 2010.

                  Jan van Oosten
                  _____

                  Aan een ieder een voorspoedig en gezond 2010 toegewenst, of zoals men pleegt
                  te zeggen hier in het Twentse land "Guluk in tuk"

                  Johan

                  yahoo.com/group/Friesland-genealogy

                  Friesland-genealogy
                  -unsubscribe@yahoogroups.com
                  Yahoo! Groups Links

                  _____

                  Ik gebruik de gratis versie van SPAMfighter <http://www.spamfighter.com/lnl>

                  Uw PC enorm traag? Klik
                  <http://www.spamfighter.com/SLOW-PCfighter/Lang_NL/?cid=signl> voor de
                  oplossing!
                  08:52:00

                • Anton Musquetier
                  Message 8 of 9 , Jan 1, 2010
                    De (weggevallen) tekst moest dus zijn ter overdenking van uw genealogisch 2009 en een zeer succesvol genealogisch 2010

                    > Met vriendelijke groeten
                    > Anton Musquetier

                  • blauwe- parel
                    Message 9 of 9 , Jan 1, 2010
                      Dank Anton!

                      Nu is het raadsel opgelost. :)

                      En vanuit Noord-Holland:

                      "De beste wensen voor het komende jaar".

                      Hartelijke groeten,

                      Margaret

                      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
                      From: musquetier@...