het Kluwer boek..

  • zaldy41
    Message 1 of 1 , Dec 6, 2009
      Hallo allemaal..

      Hoop dat de pepernoten op zijn.. in ieder geval hier geen Sinterklaas maar al wel 3 maanden lang kerstliederen...
      Maar mijn vraag is heel wat anders...
      Is er iemand die toevalig een scan oid heeft van het Kluwer boekje? De oprichter van Kluwer trouwde met een kleindochter van mijn voorouder Wycher van Eijck (overl. 1820 de Jouwer), gemeentesecretaris yn Menameradiel, notaris en ontvanger der belastingen yn de Jouwer...
      Ook staat er in dit boekje een afbeelding van mijn geboortehuis yn it Hearrenfean oan de Hearenwal - al jaren gleden afgebroken -
      Hoop dat iemand me kan helpen...
      groeten uit de Filipijnen,
      Harry van Leuveren, Bacolod City