Re: [Friesland-genealogy] iemand in de gelegenheid.

  • Irene Visser
    Message 1 of 7 , Dec 4, 2009
      Cor,

      je bent een engel/ als je dat van een man zeggen man, anders ben je een
      schat,
      Weet nu tenminste dat het allemaal van sr. is en niet van zoonlief.

      Maar gek hé, dat ze nooit getrouwd zijn, Heel modern voor die tijd denk ik.
      Want bij overlijdens akte van sr, staat nog zijn eerste vrouw vermeld. En
      daar komt de naam Oegje ook weer vandaan.

      Nogmaals bedankt en een knuffel als het mag, van je wederhelft,
      Irene.

    • Cor
      Message 2 of 7 , Dec 4, 2009
        Nogmaals bedankt en een knuffel als het mag, van je wederhelft,
        Irene.

        Wederhelft heb ik niet, dus het wordt in dank aangenomen.

        Cor
      • Irene Visser
        Message 3 of 7 , Dec 4, 2009
          dan hierbij een dubbele knuffel Cor.

          liefs Irene.

        • bea@moedt.com
          Message 4 of 7 , Dec 4, 2009
            -
            Sent from my BlackBerry� device from Digicel

            je bent een engel/ als je dat van een man zeggen man, anders ben je een
            schat,
            Weet nu tenminste dat het allemaal van sr. is en niet van zoonlief.

            Maar gek h�, dat ze nooit getrouwd zijn, Heel modern voor die tijd denk ik.

          • Irene Visser
            Message 5 of 7 , Dec 4, 2009
              Enig idee?
              Heb geen idee hoor.