Re: [Friesland-genealogy] Hij 55 zij 25?

  • Rienk de Boer
    Message 1 of 4 , Dec 1, 2009
      Irene,
      Bedoel je dat Thomas al oud was toen Oegje geboren werd. Nog geen veertig noem ik niet oud.
      Oegje overleed ongeveer twee maanden later als Oege. Vandaar dat Oegje niet te vinden is.

      Groet
      Rienk

      Message 2 of 4 , Dec 1, 2009
        Ha

        Da's nog niks. Andries trouwde in 1804 met Atje Liekeles. Zij was toen 23 en hij ... 67.

        Ze kregen een zoontje samen.

        Hessel
      • Irene Visser
        Message 3 of 4 , Dec 2, 2009
          Hai,

          Thomas is geboren in 1780 dus was 56 jaar toen Catharina in Leeuwarden
          geboren werd. Oegje wordt in 1836 in Opsterland geboren, en is het 2e kind
          van thomas sr, en Hebbrig.
          Daarna komen er nog 5 verspreid door het Land.

          groetjes Irene.
          en ben benieuwd of Catharia ook van Thomas sr. is. Of dat er ergens een fout
          is gemaakt.
          Want van kan zoon thomas helemaal niets vinden.

          groetjes Irene.
          en jeetje zeg 23 en 67, ja is ook een heel verschil.