wie kan hulp bieden.

  • Irene Visser
    Message 1 of 2 , Dec 1, 2009
      Dag allemaal,

      ben weer eens met de Vissertak bezig en weer heel wat gevonden, en vond nu
      dus een huwelijk in Den Haag, met een bruid geboren in Delft,
      Nu lees ik alles, en is vaak niet van belang, maar ja nu zit ik dus en met
      Den Haag, en met Delft. Heb al gekeken of ik nog kinderen kan vinden, maar
      helaas.

      Enig idee waar ik nog zoeken kan?

      van thomas Jans visser
      *thomas Jans visser* is geboren op 17-10-1810 in Blokzijl, zoon van Jan
      Thomas visser en Geesjen Gerrits Hoogenkamp. thomas trouwde, 28 jaar oud, op
      22-05-1839 in Den Haag (197) met Hendrina Elisabeth Storm, 36 of 37 jaar
      oud. Hendrina is geboren in 1802 in Delft, dochter van Petrus Storm en Anna
      van Braakel.

      groetjes Irene.

    • Elvira Groot
      Message 2 of 2 , Dec 1, 2009
        Hoi Irene,

        Heb je al op de "Digitale Stamboom" gekeken
        [http://www.digitalestamboom.nl]?

        Daar vind je dan volgende gegevens:

        Dopeling Hendrina Elisabeth

        Vader Petrus Storm

        Moeder Anna van Braakel

        Getuige Joannes Storm

        Getuige Hendrina van der Vriend

        Plaats Delft

        Datum doop 28-11-1801

        Bronverwijzing DTB Delft inv. 1148v

        De getuigen zijn de ouders van Petrus Storm, die ik ook in mijn stamboom
        heb. Nastaand vind je die personen die ik heb gevonden:

        1ste Generaties

        1.

        Hendrina Elisabeth Storm is geboren op 28 Nov. 1801 in Delft, Zuid-Holland,
        Nederland en overleden op een onbekende datum.

        Vader:

        2.

        Petrus Storm is geboren op 14 Dec. 1777 in Delft, ZH, Netherlands en
        overleden op 11 Jun. 1833 in Delft, ZH, Netherlands.

        Moeder:

        3.

        Anna van Braakel overleden op een onbekende datum.

        2de Generaties (Ouders)

        2.

        Petrus Storm is geboren op 14 Dec. 1777 in Delft, ZH, Netherlands en
        overleden op 11 Jun. 1833 in Delft, ZH, Netherlands. Hij huwde Anna van
        Braakel.

        Vader:

        4.

        Joannis (Joannes) Storm is geboren in Aug. 1752 in Delft, ZH, Netherlands en
        overleden op 3 Aug. 1817 in Delft, ZH, Netherlands.

        Moeder:

        5.

        Henderina van den Vrind is geboren Omstreeks 1755 in Delft, ZH, Netherlands
        en overleden in Delft, ZH, Netherlands.

        3.

        Anna van Braakel overleden op een onbekende datum. [Van Anna van Brakel heb
        ik geen details meer gevonden. Het blijk dat de van Bra(a)kel-Clan heel
        groot is in Rotterdam, maar er is geen Anna te vinden.]

        3de Generaties (Grootouders)

        4.

        Joannis (Joannes) Storm is geboren in Aug. 1752 in Delft, ZH, Netherlands en
        overleden op 3 Aug. 1817 in Delft, ZH, Netherlands. Hij huwde Henderina van
        den Vrind op 3 Aug. 1776 in Delft, ZH, Netherlands.

        Andere gebeurtenissen in d life van Joannis (Joannes) Storm

        Doop

        Delft, ZH, Netherlands

        Taufpate: Maria Leenders Vergouw

        Vader:

        6.

        Petrus Storm is geboren in 1727 en overleden op een onbekende datum.

        Moeder:

        7.

        Elisabeth Kalckhove overleden op een onbekende datum.

        5.

        Henderina van den Vrind is geboren Omstreeks 1755 in Delft, ZH, Netherlands
        en overleden in Delft, ZH, Netherlands.

        4de Generaties (Overgrootouders)

        6.

        Petrus Storm is geboren in 1727 en overleden op een onbekende datum. Hij
        huwde Elisabeth Kalckhove Voor 1749 in Delft, ZH, Netherlands.

        7.

        Elisabeth Kalckhove overleden op een onbekende datum.

        Groetjes uit Zuid-Holland,

        Elvira (Groot)

        _____