Re: [Friesland-genealogy] Meindert Petrus Kuiper(s) x Grietje Reinders Bangma

  • Yvonna Both
    Message 1 of 4 , Nov 26, 2009
      Oops Annemarth
      re email
      Ben gisteren van de trap gevallen ,en op mijn hoofd terecht gekomen,moet nu
      iets verkeerd zijn met mijn ogen want je had die info al oh wel Sorry about
      that!

      Yvonna

      --
      Met vriendelijke groet / With kind regards / Mit freundlichen Gr��en / Avec
      les salutations aimables

      Yvonna Both Brusik
      Wpg.Canada
      Website: http://gw.geneanet.org/dutchess1948

    • annemarthsterringa

        Datum : 19 april 1849, akte nr. 4

        Grietje weduwe van "Meindert Peters Cuiper", geboortig van Oost-Vriesland, koopvaardijkapitein, a/b 'Huibert Cornelis' met man en muis vergaan tussen Bayonne en Amsterdam.

        Ahum, nu weet ik nog steeds niet waar en wanneer Grietje en Meindert getrouwd zijn, misschien wel in Amsterdam. Ik zal daar bij een volgend bezoek eens naar kijken.

        Groetjes,
        Annemarth