Re: [Friesland-genealogy] Re: Pieter Dijkstra

  • Henk Dijkstra
    Message 1 of 3 , Nov 25, 2009
      Dank je, je bent geweldig !!

      mvg
      Henk
      ----- Original Message -----
      From: annemarthsterringa
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Wednesday, November 25, 2009 2:02 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Re: Pieter Dijkstra

      Dag Henk,

      Ik antwoord hier voor het geval er ook andere geinteresseerden zijn.
      Uit het Friese ladenblok van het CBG:

      Overlijdensakte Oostdongeradeel, 1900
      Aangiftedatum 27 december 1900, akte nr. 157
      Pieter Dijkstra, overleden 25 december 1900, man
      Oud 5 maanden.
      =
      zoon van Tjibbe Dijkstra, arbeider, en Geeske Hiemstra.
      Pieter geboren en overleden te Engwierum.
      leeftijd 5 maanden klopt!

      Geboorteakte Oostdongeradeel, 1900
      Aangiftedatum 8 juli 1900, akte nr. 135
      Pieter Dijkstra, geboren 5 juli 1900
      Zoon van Tjibbe Dijkstra en Geeske Hiemstra
      ***

      Overlijdensakte Oostdongeradeel, 1901
      Aangiftedatum 21 december 1901, akte nr. 161
      Pieter Dijkstra, overleden 20 december 1901, man
      Oud 16 maanden.
      =
      zoon van Kornelis Dijkstra, koopman, en Neeltje de Boer.
      Pieter geboren en overleden te Morra.
      leeftijd 16 maanden klopt!

      Geboorteakte Oostdongeradeel, 1900
      Aangiftedatum 4 augustus 1900, akte nr. 160
      Pieter Dijkstra, geboren 3 augustus 1900
      Zoon van Kornelis Dijkstra en Neeltje de Boer

      Met vriendelijke groet,
      Annemarth Sterringa
      http://home.zonnet.nl/annemarthsterringa/

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Henk Dijkstra" <dijkstrahenk@...> wrote:

      > Ik ben Henk Dijkstra uit Helmond en ik ben al jaren bezig met alles wat met Dijkstra in NO-Friesland samenhangt. (thans heb ik plm 7000 Dijkstra's in beeld).
      >
      > Aangezien ik niet vaak in Friesland kom, (afstand ), zou ik een van de leden van dit forum een gunst willen vragen:
      >
      > Wie kan de volgende overlijdensaktes voor mij nakijken en de respectievelijke ouders van de overleden kinderen even noteren en aan mij doorgeven: ?
      >
      > t.w.:
      > Overlijdensakte Oostdongeradeel, 1900
      > Aangiftedatum 27 december 1900, akte nr. 157
> [...]

      Wij zijn een gemeenschap van 6 miljoen gebruikers in strijd tegen spam.