klasberg

  • PETER JOUSTRA
    Message 1 of 5 , Nov 17, 2009
      Is er iemand die regelmatig op het archief komt en wil kijken naar de overlijdensakte van mijn grootmoeder Gertrud Klasberg echtgenote van Petru Johannes Bronswijk zij is geboren in Beckum Duitsland en overleden te Steggerda in 1936 Het gaat er mij met name om of de namen van haar ouders er ook op staan het aktenummer is 30 bij voorbaat dank m.vr.gr. Peter

    • reyacta
      Message 2 of 5 , Nov 18, 2009
        Dag,

        Altijd even de hele akte vermelden:

        Overlijdensakte Weststellingwerf (kantoor Wolvega), 1936
        Aangiftedatum 21 maart 1936, akte nr. 30
        Gertrud Klasberg, overleden 21 maart 1936, 39 jaar, vrouw
        Gehuwd

        Soms zijn ze zo onhandig gefotografeerd, dat het sneller zoekt op datum.
        Kantoor W. is ook nodig, ter onderscheid met Kantoor Noordwolde,
        die ook een akte 30 in 1936 heeft, maar dan in juli.

        mvg Margreet

        Message 3 of 5 , Nov 24, 2009
          Magreet
          Je hebt de juiste Klasberg te pakken maar heb je nog iets kunnen zien van eventuele ouders met dank en vriendelijke groet Peter

          Message 4 of 5 , Nov 25, 2009
            Nee, ik ben niet naar het archief geweest,
            en heb voorlopig ook geen tijd.
            Aktenummer en zo heb ik gewoon van www.tresoar.nl

            Was als service bedoeld voor wie wel tjd heeft,

            groet Margreet

          • annemarthsterringa
            Message 5 of 5 , Nov 25, 2009
              Uit het Friese ladenblok van het CBG:

              Overlijdensakte Weststellingwerf (kantoor Wolvega), 1936
              Aangiftedatum 21 maart 1936, akte nr. 30
              Gertrud Klasberg, overleden 21 maart 1936, 39 jaar, vrouw
              Gehuwd
              =
              dochter van Kasper Klasberg en Theresia Sepper.

              Margreet, bedankt voor de info! Dat scheelt!

              Groetjes,
              Annemarth Sterringa
              http://home.zonnet.nl/annemarthsterringa/