Genealogie Gramsma-Westra enz.

  • Anny
    Message 1 of 4 , Nov 1, 2009
      Heel hartelijk bedankt voor je informatie Sonja. Had zelf de kinderen al
      gevonden op Tresoar, maar voor de rest lukt het
      met niet om achter die andere namen zoals bv. Leistra (Arnhem),
      Rodenhuis(Drachten en nog meer te komen.
      Maar wie weet komt het nog. Nogmaals bedankt.
      Groetjes,
      Anny Gramsma
    • sonja neyen
      Message 2 of 4 , Nov 1, 2009
        Douwe Leistra
        partner Antje Westra
        overleden Arnhem 28-01-1942 Arnhem
        geboren Heerenveen 64 jaar oud
        beroep slager weduwnaar van Streefkerk Cornelia
        vader Marten Leistra
        moeder Minke Jentje van Es
        vr.gr Sonja
[...]

        07:38:00
      • sonja neyen
        Message 3 of 4 , Nov 1, 2009
          Gosse Westra overleden Assen weduwnaar van Aaltje Rodenhuis
          op 23-10-1948 67 jaar oud
          partner Anna Schut
          vader Jan Westra
          moeder Johanna van der Steen
          vr.gr Sonja

          Message 4 of 4 , Nov 1, 2009
            Ik wil speciaal jullie allebei heel erg bedanken voor de schat aan
            gegevens, die jullie me beiden
            hebben gegeven. Prachtig vind ik het, gewoon geweldig.
            Groetjes,
            Anny Gramsma