Gramsma-Westra,Leistra,Hup,Rodenhuis,Meyer, Hogendirk

  • Anny
    Message 1 of 4 , Oct 28, 2009
      Hallo lieve mensen,

      Ik heb een vraag gesteld over mijn voorouders, maar heb daar een
      advertentie en een foto bij gezet.
      Waarschijnlijk is dit verboden, maar ik wist het niet.
      Komt nu wel mijn vraag goed aan? Of moet ik hem opnieuw stellen"?
      Jullie weten vast wel raad.
      Groetjes,
      Anny Gramsma.
    • Jantsje Pasma
      Message 2 of 4 , Oct 29, 2009
        Wat is je vraag? Ik heb nl niks gezien

        groetjes, jantsje

        To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com

        Message 3 of 4 , Oct 29, 2009
          Hoi beiden,

          vraag was aangekomen.

          Hiernaast is een menu Files en Photos,
          waarschijnlijk kun je daar foto's kwijt,
          niet bij een gewoon bericht in elk geval.

          Het is niet zozeer verboden bij een bericht, als wel technisch onmogeljk.

          groet Margreet

          --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, Jantsje Pasma <jannpasma@...> wrote:

          > Wat is je vraag? Ik heb nl niks gezien
          >

          > groetjes, jantsje
          >

          > To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
          > From: annico@...
          > Date: Wed, 28 Oct 2009 21:26:11 +0100
          > Subject: [Friesland-genealogy] Gramsma-Westra,Leistra,Hup,Rodenhuis,Meyer, Hogendirk
          >

          > Hallo lieve mensen,
          >
          > Ik heb een vraag gesteld over mijn voorouders, maar heb daar een
          > advertentie en een foto bij gezet.
          > Waarschijnlijk is dit verboden, maar ik wist het niet.
          > Komt nu wel mijn vraag goed aan? Of moet ik hem opnieuw stellen"?
> [...]
        • Jantsje Pasma
          Message 4 of 4 , Oct 29, 2009
            Hallo,

            Wat zoek je van de familie meyer?

            Groetjes, jantsje (meisjesnaam nl ook meyer)

            To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
            From: mvh@...
            Date: Thu, 29 Oct 2009 09:51:08 +0000