Re: [Friesland-genealogy] Groot Riemersma in Birdaard?

  • Douwe
    Message 1 of 3 , Oct 20, 2009
      Dag Hinke,

      Mijn beppe is een nazaat van
      Jacob Sjoerds (Riemersma) geboren 1-12-1786 in Britswerd, getrouwd met Antje Tjeerds van Dijk op 4-12-1814 Rauwerderhem.
      dan
      Sjoerd Jacobs Riemersma, geboren 9-2-1820 Rauwerd, getr. Trijntje Lieuwes Kamstra op 31-5-1849 Rauwerderhem
      dan
      Lieuwe Sjoerds Riemersma, geboren 13-5-1853 Rauwerd, getr. Klaaske Pieters Wiersma 6-5-1880 Rauwerderhem
      dan
      Trijntje Riemersma, geb.18-5-1888 Rauwerd, getr. Hendrik Stellinga op 30-5-1912 Rauwerderhem en dat is mijn pake!

      Bedankt voor je suggestie,

      Douwe Stellinga