Douwe de Jong?

  • Douwe
    Message 1 of 1 , Oct 20, 2009
      Dag allemaal,

      Via mijn moeder Dieuwke Baukje de Jong en mijn vader Govert Stellinga ben ik in het bezit van een revers-speld behorende bij het erelidmaatschap van de Nederlandse Kaatsbond NKB. Die is uitgereikt aan hem, omdat - voor zo ver ik weet - hij jaren secretaris van die NKB was en hij had ook iets van doen met de PC in Franeker.
      Ik heb de kaatsbond een mail gestuurd of men geïnteresseerd was in die revers-speld. Resultaat: geen reactie.
      Bij nader inzien vind ik, dat die speld eigenlijk thuis hoort bij een andere kleinzoon, nl de kleinzoon die ook Douwe de Jong heet. (zijn vader kende ik als oom Piet.)
      kent iemand de bewuste Douwe de Jong; ik ben die kant van de familie uit het oog verloren.

      Bij voorbaat dank

      Douwe Stellinga