Re: [Friesland-genealogy] Re: Fortuin.

  • Irene Visser
    Message 1 of 3 , Oct 20, 2009
      Hai Sibbele,

      bedankt heb ik weer wat in te voeren.
      Heb contact gekregen met afstammeling van Baukje, dus daar ook weer wat
      gegevens weg gekregen, en kom daar de naam Wehrman? ook tegen volgens mij.
      Zat die ook niet bij de stamboom van Samplonius?

      Maar direkt eerst ff wat boodschappen doen, en dan vanmiddag weer invoeren.

      Ennu bedankt voor de gegevens.

      groetjes Irene.

      Op 19 oktober 2009 22:27 schreef sibbelepostma <sibbelepostma@...> het
      volgende: