Antwoord van Nynke op mijn vraag naar nakomelingen Oltmans-Gramsma

  • Anny
    Message 1 of 1 , Oct 19, 2009
      Hallo Folkert en ook Nynke,

      Ik heb je wel bedankt al Nynke, maar zie nu pas in het echt, wat er
      allemaal staat.
      Folkert, ik heb al die gegevens gisteren van Nynke gekregen en dat nog
      wel op
      zondag. Ben inderdaad heel erg benieuwd hoe je aan al die gegevens komt
      Nynke.
      In één woord: Super knap.
      Hoe doe je dat in hemelsnaam !!!!
      Nogmaals, ik ben er super blij mee.
      Heb intussen op de beeldbank Leeuwarden een oude foto teruggevonden van
      de Bollemanssteeg 6, van waaruit het gezin naar Amerika vertrok volgens de
      Leeuwarder Courant. Nu ga ik achter de rest van de gegevens aan hoor.
      Heel veel dankbare groeten van
      Anny Gramsma, Amersfoort