Re: Gegevens van Sijmon Jelles en Janke Tjidses?

  • backfiremillie
    Message 1 of 5 , Oct 14, 2009
      Bedankt Ronald,

      Opgeven is wat anders dan teleurgesteld zijn. Uiteraard ga ik wel door hoor. Het is alleen jammer dat de familie van mijn vader wat slechter gaat dan die van mijn moedere, waar ik meer dan 40 generaties terug zaken gevonden heb.

      Jouw idee is inderdaad een mogelijkheid.

      Die Tjietse Anes en Jouk Jurjens had ik ook al als kandidaten. Jouck was het zesde kind. Als ik nu kijk naar het lijstje blijkt ze pas de tweede dochter te zijn. Het soms een beetje moeilijk voor mij om vast te stellen of het een dochter of zoon was. Die friese namen lijken heel erg op elkaar. Jouck zag ik eerst als jongensnaam. Maar als je dan dit echtpaar ziet is het blijkbaar een meisjesnaam en dan klopt het weer.

      Ik zoek weer verder. Tips zijn nog steeds welkom.

      Mvg

      Hans