Antje Harmens afkomstig van Sneek

  • MiekeH
    Message 1 of 1 , Oct 9, 2009
      Beste medelezers,
      Gooitsen Lieuwes Bijlsma was getrouwd met Antje Harmens op 12 november 1791 te Sneek. Bij hun huwelijk kwamen zie beiden uit Sneek.
      Zij kregen minstens 5 kinderen, alle geboren in Sneek.

      Ik zit vast met Antje Harmens.
      Haar ouders zijn waarschijnlijk Harmen Sytzes en Fokje Wijtzes,
      maar daar ben ik niet zeker van, want ik weet niet waar ik die gegevens vandaan heb. Weet iemand waar en wanneer deze Antje Harmens gedoopt is en waar en wanneer zij is overleden? Zij is gestorven voor 4 Aug 1821.
      Bij voorbaat dank,
      Met vriendelijke groet uit Santa Barbara,
      Mieke Hawner