nieuw televisie genealogie programma

  • Cor
    Message 1 of 1 , Oct 9, 2009
      Hallo,

      onderstaand vond ik in de Benelux groep.

      Gr. Cor Seinstra

      Vroeg me al een poosje af, wanneer dit toch uitzonderlijk goed gemaakte
      programma naar Nederland zou komen, en nu is het dan [bijna] zover:

      Teleac koopt rechten Who Do You Think You Are
      2-10-2009

      Teleac heeft de rechten gekocht van het succesvolle BBC-programma Who Do
      You Think You Are. In dit programma doet een 'celebrity' onderzoek naar
      zijn of haar familiegeschiedenis. In elke uitzending staat een andere
      bekende persoonlijkheid centraal.

      Van Who Do You Think You Are zijn sinds 2004 inmiddels zes series
      geproduceerd. Het programma heeft navolging gekregen in Canada,
      Australië, binnenkort in de Verenigde Staten en nu dus ook in Nederland.
      Teleac gaat acht uitzendingen produceren die in 2010 uitgezonden zullen
      worden. Het Centraal Bureau voor Genealogie geeft Teleac ondersteuning
      op genealogisch vlak. Zo zal het CBG voorbereidend onderzoek doen naar
      de familiegeschiedenis van de hoofdpersonen.
      [Zojuist gelezen op: http://www.cbg.nl ]

      Ik hoop wel dat ze niet al teveel aanpassen.
      Keren