Persoonlijke vraag ...

  • blauwe- parel
    Message 1 of 5 , Oct 7, 2009
      Beste mensen,

      Binnenkort zou ik graag weer eens naar Tresoar en HCL willen, en ook door Leeuwarden willen lopen.

      Weet iemand van jullie een low-budget overnachting in of nabij Leeuwarden?

      Vriendelijke groet,

      Margaret
    • Yvonne Blaauw
      Message 2 of 5 , Oct 7, 2009
        Kijk eens op www.hotelhetanker.nl

        Heel leuk hotel, zeer gastvrij, low budget (vanaf 25,= pp) en dichtbij Tresoar!

        Groet, Yvonne

        http://messenger. msn.click- url.com/go/ onm00200471ave/ direct/01/

      • musquetier@home.nl
        Message 3 of 5 , Oct 8, 2009
          Dag Margaret

          http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=bed+%26+breakfast+leeuwarden&meta=&rlz=1W1GGLL_en&aq=f&oq=

          Kijk hier eens

          Met vriendelijke groeten
          Anton Musquetier
          Index van het Provinciaal Bestuurlijk Archief
          van Friesland.met 130.600 familienamen,
          ook familienamen van andere Provincies,
          En ca. 35.465 foto's van kerkarchieven.
          http://altijdstrijdvaardig.nl

          Message 4 of 5 , Oct 8, 2009
            Ja, Yvonne heeft helemaal gelijk.
            Toen ik nog bij PTT Telecom werkte kwamen er geregeld kollega's
            uit Den Haag over voor vergaderingen, planning etc.
            Die sliepen ook altijd in Het Anker.
            Tot volle tevredenheid.
            Veel genoegen in Leeuwarden gewenst.

            Gegroet,