Nu ook zoeken op plaatjes! Inmiddels meer dan 900

  • hurkonides
    Message 1 of 2 , Sep 28, 2009
      L.S.

      Ik heb de zoekpagina's van de inscripties anders opgezet

      Alleen zoeken wat te vinden is
      Alle zoekvelden zijn onderling afhankelijk: zoek je in de gemeente Aengwirden, dan krijg je alleen de bijbehorende plaatsen.
      Zoek je in de plaats Tjalleberd, dan krijg je alleen de achternamen te zien die ook daadwerkelijk in die plaats voorkomen
      Het zoeken gaat automatisch: zodra je een veld wijzigt, komt er een nieuw zoekresultaat.

      Nu is ook te selecteren bij welke objecten wel of geen plaatjes zijn.

      Voor bezitters van boek Friezen uit vroeger eeuwen (na melding IP adres):
      http://www.walmar.nl/inscrzonder.asp

      en voor alleen aanvullingen en vernieuwingen:
      http://www.walmar.nl/inscripties.asp

      Groet

      Hessel de Walle
    • hurkonides
      Message 2 of 2 , Sep 30, 2009
        Hallo

        Oude zoek pagina's zijn weer terug en er is een overzicht van alle bronnen toegevoegd

        Via een menubalk kan nu van de ene pagina naar de andere gesporngen worden:

        http://www.walmar.nl/bronnen.asp

        Hessel