Jacob Klazes (S)Poelstra.

  • Irene Visser
    Message 1 of 1 , Sep 27, 2009
      *Dag,

      is er iemand die in de overlijdens akte kan kijken wie de ouders zijn van
      Jacob.
      Ik kom er niet uit. Heb ook bij al de naamsaaname gekeken en kan hem daar
      ook niet weghalen.

      groetjes Irene.

      Jacob Klazes Spoelstra (Poelstra)* is geboren omstreeks 1805 in Onbekend.
      Jacob is overleden op 05-06-1870 in leeuwarden (321), ongeveer 65 jaar
      oud. Notitie
      bij overlijden van Jacob: Overlijdensakte Leeuwarden, 1870
      Aangiftedatum 6 juni 1870, akte nr. 321
      Jacob Poelstra, overleden 5 juni 1870, 65 jaar, man