RE: [Friesland-genealogy] Stofferinus Bakker

  • Lukas Cazemier
    Message 1 of 3 , Aug 4 12:38 AM
      Goedendag medespeurders,

      De door Cor genoemde Pier Harmens Aldershof (getrouwd met Rinkje Hendriks
      Blom) komt voor in een van mijn deelgenealogieën op mijn site
      www.westerkartier.info <http://www.westerkartier.info/> en wel onder nummer
      III-g in Generatie v_u. Hier vinden jullie dus meer voorouders van Wietske
      Aldershof.

      Succes met jullie zoektocht.

      Vriendelijke groeten,

      Lukas Cazemier,