Cornelis Jans Bouma

  • elly tendam
    Message 1 of 2 , Aug 3, 2009
      Beste lijstgenoten

      Tot mijn voorouders behoren Herre Cornelis Bouma en Jiskje Hendriks de Jong.
      Herre Cornelis Bouma is geboren op 25 januari 1819 in Workum en zijn ouders zijn Cornelis Jans Bouma en Lutske Herris de Boer.

      Cornelis Jans Bouma is overleden op 16 april 1838 in Workum op de leeftijd van 53 jaar, hij zou dus zijn geboren ca. 1785.
      Wie weet meer van zijn voorouders?

      Met vriendelijke groeten
      Elly Tendam-Koomen
      Bowmanville, Ontario

    • van 't Zet
      Message 2 of 2 , Aug 17, 2009
        Hoi Elly,

        Ook ik heb Cornelis Jans in mijn bestand staan, maar heb ook geen ouders van hem kunnen ontdekken .

        Van Lutske Herris de Boer heb ik verschillende generaties terug tot huwelijk van Anne Heeres en Sijke Douwes in 1696.

        De zus van Jiskje Hendriks de Jong, Beitske wordt genoemd met de naam de Jong en de Jager

        met groet

        Carla van 't Zet