Antje Jans Linting

  • Arlene De Boer
    Message 1 of 1 , Aug 2, 2009
      Hallo Friesland group,

      Antje Jans Linting is de moeder van Sjoukje Linting geboren in 1891 in
      Tietjerksteradeel. Mijn vraag is of deze Antje Jans Linting, de zelfde
      Antje Jans Linting als de dochter van Jan Tjerks Linting en Minke Fokkes
      Snijder, geboren in 1859 in Twijzel, Achtkarspelen. Ik vermoed het wel,
      maar wil wil graag zekerheid hebben.

      Bij voorbaat hartelijke bedankt!

      Arlene De Boer