geen berichten ontvangen

  • Johan Zwart
    Message 1 of 2 , Jul 30, 2009
      Goeiedag even,

      ligt het aan mij of worden er geen berichten meer gestuurd van deze genealogiegroep, ik weet niet beter dan dat ik nog steeds lid ben van deze groep, vr gr Johan Zwart

    • Fr@ns Krom
      Message 2 of 2 , Jul 30, 2009
        Hallo Johan,

        Je bent nog steeds lid ...... van de groep.
        Vakantietijd ?

        Groet.
        Frans Krom
        Website:    www.familiewiersema.nl
        Inmiddels zijn er 5.500 verschillende bezoekers op mijn website geweest. Ruim 4.200 Wiersema's in mijn bestand.Alles is welkom met betrekking tot de navolgende familienamen : Dijksterhuis(Gr); Gezelle-Meerburg(ZH); Klooster(NH); Krom(NH-ZH); Laribeij(Fr;ZH); Laribij(Fr;ZH); de Leeuw(Gld); Meerburg(ZH); Meerburg-Snarenberg(ZH); Overmeer(ZH); Post(Gr); Teunen(NH); Theunen(NH), Thöne(Grebenstein Dld); Wiersema(NLD;VS;CAN;AUS;MEX); Wiersum(Gr;USA); Wier(d)sma (Fr).