Re: [Friesland-genealogy] Familienaam Lezwijn, Lestra, Leswin (Le Soine) en vele variaties.

  • Rienk de Boer
    Message 1 of 7 , Jul 29, 2009
      Beste Ger,

      Kijk eens in het telefoonboek, je treft daar ruim dertig personen aan met de naam Lezwijn. Ook veel rond Drachten.

      Groet
      Rienk

      Message 2 of 7 , Jul 29, 2009
        Hallo Gerard,
        De ouders van Sara Moreau geb 1667 te Sedan zijn David Moreau geb ca 1630 en Marie de Bouilon ook ca 1630.
        Ik heb ze op deze site gevonden: http://www.ghvandoorn.nl/genealogy/individual.php?pid=I1323&ged=ghvandoorn4.ged

        Groeten
        Ger

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, gerard lemmens <gerardlemmens1@...> wrote:

        > Dag Ger,
        >
        > Met de hulp van Genlias (www.genlias.nl) kun je toch al veel familieleden vinden , vooral als je het per provincie en met alle mogelijke schrijfwijzen doet.
        > Ik vind het ongelooflijk dat je in Krankrijk zoveel heb kunnen vinden want ik schijn zelf niet ver de komen met het huguenoten echtpaar , Pierre Luca uit Queville bij Rouan en de vrouw die hij trouwt in de Waalse Kerk te Utrecht , Sara Moreau die uit Sedan komt.
        > Als je tijd zou je mij direct kunnen adviseren ??
> [...]
      • Jantsje Pasma
        Message 3 of 7 , Jul 29, 2009
          op www.zoekopnummer.nl dan naam invullen en per provincie kiezen. Zo zijn wij achter veel adressen gekomen voor een schoolreunie.

          Groetjes,jantsje

          To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com

          Message 4 of 7 , Jul 29, 2009
> [...]

            > Als je tijd zou je mij direct kunnen adviseren ??

          • gerard lemmens
            Message 5 of 7 , Jul 29, 2009
              Dag Ger,

              Sorry, ik wist de ouders wel maar niet verder ! Gerwin van Doorn , wiens web site jij aanhaaldt,  heeft die informatie eigenlijk van mij ontvangen, de wereld is klein !

              Met dank en groeten,
              Gerard Lemmens