Re: [Friesland-genealogy] beroep 'stelling'

  • N.A. Dijkveld Stol
    Message 1 of 7 , Jul 28, 2009
      Hallo Douwe,

      ik weet van het bestaan van de familie Stellinga maar tot nu toe heb ik geen enkele aanwijzing gevonden die er op zou kunnen duiden dat er verband bestaat met mijn Stollinga's..., waarbij ik meteen aanteken dat ik daar in het verleden ook niet echt naar gezocht heb.
      Misschien kunnen we onze oudere gegevens eens vergelijken.. Mocht je meer willen weten stuur dan even een mailtje naar mijn prive-adres.

      Vriendelijke groet,

      Nanko DS