Re: [Friesland-genealogy] Rinse Halbes x Aatje Derks

  • Fr@ns Krom
    Message 1 of 8 , Jul 23, 2009
      Hoi Niels,

      Bedankt voor de tip van je site.

      Hetgeen ik heb gevonden, voor mijn "uitstapje", heb ik van Tresoar of Allegroningers. De aangegeven data heb ik uiteraard gecontroleerd bij Tresoar. Die gegevens heb ik uiteraard wel via internet gevonden.

      Ik heb jouw site bekeken, mooi. Er valt mij 1 ding op en dat is dat je veel doopdata als geboortedata hebt opgevoerd. Ook de volgorde van geboorte/gedoopte is niet overal in de oplopende volgorde.

      Groeten.
      Frans

      Website: www.familiewiersema.nl

      Inmiddels zijn er 5.500 verschillende bezoekers op mijn website geweest. Ruim 4.200 Wiersema's in mijn bestand.
      Alles is welkom met betrekking tot de navolgende familienamen : Dijksterhuis(Gr); Gezelle-Meerburg(ZH); Klooster(NH); Krom(NH-ZH); Laribeij(Fr;ZH); Laribij(Fr;ZH); de Leeuw(Gld); Meerburg(ZH); Meerburg-Snarenberg(ZH); Overmeer(ZH); Post(Gr); Teunen(NH); Theunen(NH), Thöne(Grebenstein Dld); Wiersema(NLD;VS;CAN;AUS;MEX); Wiersum(Gr;USA); Wier(d)sma (Fr).