Fw: Bekijk mijn Netlog profiel

  • Appy de Vries
    Message 1 of 2 , Jul 9, 2009
      Bekijk mijn Netlog profiel
      ----- Original Message -----
      From: irene
      To: appydevries@...
      Sent: Wednesday, July 08, 2009 2:43 PM
      Subject: Bekijk mijn Netlog profiel

      Wil je in de toekomst geen uitnodigingen meer ontvangen van je vrienden? Klik hier.

      irene
      vrouw - 55 jaar
      Friesland

      4 vrienden

      Hey!

      Ik heb een Netlog profiel aangemaakt met mijn foto's, video's, blog en events en ik wil je toevoegen als vriend zodat je dit kan zien. Eerst moet je je registreren op Netlog!
      Daarna kan je ook je eigen profiel aanmaken.

      Neem een kijkje

      Groetjes,
      irene

      Wordt de bovenstaande button niet goed weergegeven?
      Klik dan hier, of plak onderstaande link in de adresbalk van je browser.
      http://nl.netlog.com/go/mailurl/type=invite_1&mailid=261423912&id=6&url=-L2dvL3JlZ2lzdGVyL2lkPTgxNjI4MTczOSZpPWg5NQ__

      Wil je in de toekomst geen uitnodigingen meer ontvangen van je vrienden? Klik hier.

      Netlog NV/SA - E. Braunplein 18. B-9000 Gent. Belgium. .
      BE0859635972 - abuse-nl@...

    • Irene Visser
      Message 2 of 2 , Jul 9, 2009
        sorry sorry en nog eens sorry, had er 3 aangevinkt die een uitnodiging
        moesten hebben, en dat bleken dus 3 te zijn die dus GEEN uitnodiging hebben
        gehad, Dus dit is naar iedereen gegaan die in mijn bestand stond. Verkeerd
        gekeken, meestal is het aanvinken die iets moeten hebben maar nu dus net
        andersom/

        Gewoon verwijderen.

        gr. Irene.

        Op 9 juli 2009 22:18 schreef Appy de Vries <appydevries@...> het