berichten in 2005 nog actueel?

  • backfiremillie
    Message 1 of 2 , Jul 9 12:35 PM
      Hallo medespeurders,

      Toen ik met de zoekfunctie in deze groep zocht kwam ik onderstaand bericht met een tiental antwoorden. Met deze berichten ben ik gaan zoeken in Tresoar en daar ontdekte ik dat niet alle namen hetzelfde waren etc.

      Er zijn een paar parentelen gestuurd, maar zijn deze nog wel actueel met de gegevens die nu in Tresoar staan? Ik heb maar niet de hele wisseling opnieuw gekopieerd. Maar die kun je nog wel vinden.

      Hieronder staat het bericht van Betty waar het toen mee begon.

      Mvg

      Hans
      ****

      Wie kan me helpen de ouders van Albert Daniel en Liefke Luitzen te vinden????

      onderstaand enkele gegevens;

      Albert Daniels.

      Albert trouwde met Liefke Luitzens.

      Notitie bij Liefke: ook Lieske Luissens

      Het kerkelijk huwelijk vond plaats op 15-11-1750 in Lippenhuizen.

      Notitie huwelijk: hij afkomstig uit Oudehorne , zij van Donkerbroek

      Kinderen van Albert en Liefke:

      1. Daniel Alberts van der Meulen, geboren op 28-02-1752 in Lippenhuizen. Hij is
      gedoopt op 12-03-1752 in Lippenhuizen. Daniel Alberts is overleden op 06-06-1830
      in Smallingerland, 78 jaar oud.

      Daniel Alberts:

      (1) trouwde, 30 jaar oud, op 19-05-1782 in Gorredijk met Boukje Jans. Boukje is
      overleden voor 25-05-1794.

      Notitie huwelijk: beide afkomstig ui Gorredijk

      (2) trouwde, 42 jaar oud, op 25-05-1794 in Boornbergum met Trijntje Eebeles, ±
      18 jaar oud, geboren omstreeks 1776. Trijntje is overleden op 20-11-1853 in
      Opsterland, ± 77 jaar oud.

      Notitie huwelijk: beide van Boornbergum

      2. Luitse Alberts van der Meulen, geboren omstreeks 01-12-1753 in Lippenhuizen.
      Hij is gedoopt op 01-01-1754 in Lippenhuizen.

      Notitie bij geboorte van Luitse Alberts: bij doop 4 weken oud

      Luitse Alberts trouwde, ± 32 jaar oud, op 28-05-1786 met Tjitske Sytses.

      3. Teunis van der Meulen, geboren omstreeks 20-07-1756 in Lippenhuizen. Hij is
      gedoopt op 15-08-1756 in Lippenhuizen.

      Notitie bij geboorte van Teunis: bij doop 3 weken oud

      Teunis is overleden voor 1811, ± 55 jaar oud.

      Teunis trouwde, ± 27 jaar oud, op 27-06-1784 in Lippenhuizen met Magteltje
      Alberts, 26 jaar oud, geboren op 27-10-1757 in Lippenhuizen als dochter van
      Albert Gerbens en Stijntje Harmens. Magteltje is overleden op 04-01-1846 in
      Opsterland, 88 jaar oud.

      4. Bouwes Alberts van der Meulen, geboren omstreeks 20-07-1757 in Lippenhuizen.
      Hij is gedoopt op 15-08-1756 in Lippenhuizen.

      Notitie bij geboorte van Bouwes Alberts: bij doop 3 weken oud

      Bouwes Alberts is overleden op 10-09-1820 in Opsterland, ± 63 jaar oud.

      Bouwes Alberts trouwde, ± 25 jaar oud, op 13-07-1783 in Lippenhuizen met
      Trijntje Teyes, ± 22 jaar oud, geboren omstreeks 1761 in Lippenhuizen als
      dochter van Teije Meints en Elske Jeens. Zij is gedoopt op 23-08-1761 in
      Lippenhuizen.

      Notitie bij geboorte van Trijntje: bij de doop 10 weken oud

      Trijntje is overleden op 14-01-1826 in Opsterland, ± 65 jaar oud.

      Notitie huwelijk: beide afkomstig uit Lippenhuizen

      5. Sytse Alberts van der Meulen, geboren omstreeks 20-12-1762 in Lippenhuizen.
      Hij is gedoopt op 12-01-1763 in Lippenhuizen.

      vrl.grt.Betty Eisinga
    • backfiremillie
      Message 2 of 2 , Jul 10 12:48 AM
        Ter aanvulling heb ik nog even de onderwerpregel aangepast.

        Hans