Boekholt x Santbergh

  • Tony Hofstee
    Message 1 of 1 , Jul 2, 2009
      Wie kan mij vertellen over de voorouders van Jan Hendrik Boekholt
      (Boeckholt, Boeckholdt) en van zijn vrouw Lijsebeth Santberg
      (Zantdbergh, etc). Zij trouwden RK en NHK te Harlingen op 11 oktober
      1750. De kinderen zijn allemaal RK gedoopt. Van de kinderen heb ik
      niets nodig, alleen van Jan Hendrik en Lijsebeth en hun
      voorouders. Thanks. Tony
      Anthony Hofstee, St. Thomas, ON, Canada