teitsma

  • Jantsje Pasma
    Message 1 of 2 , Jul 1, 2009
      Ik zoek de geboorte datum

      Elisabeth Wilhelmina Teitsma Overleden 24-08-1898 te Arnhem,7 maanden

      Elisabeth Wilhelmina Teitsma, Geboren te Arnhem, Overleden 14-07-1896 te Arnhem , 6 maanden

      Willem teitsma Overlijdensdatum: 11-07-1888 te Arnhem, 2 maand

      Cornelis Teitsma Overlijdensdatum: 21-11-1950 let op!!! akte datum is fout let op!!! akte datum is fout geboortepl: Arnhem; oud 59 jaar
      Overlijdensplaats: Nijmegen

      Cornelia Elisabeth Teitsma Overlijdensdatum: 15-08-1893 te Arnhem, 1 jaar

      de ouders zijn Teye Jans Teitsma, en Hester Slingerland

      Heb jij de nieuwe Messenger nog niet?! Download 'm hier
    • Jantsje Pasma
      Message 2 of 2 , Jul 17, 2009
        omdat ik nog geen reactie heb gekregen stuur ik hem nogmaals

        To: friesland-genealogy@yahoogroups.com