Re: [Friesland-genealogy] tijdelijk op no-mail

  • sonja neyen
    Message 1 of 5 , Jun 28, 2009
      ja onverlaten spitten het internet af naar gemakkelijke adresjes
      Je moet steeds meer op gaan letten.
      Heb mijn Friese staartklok al even opgeborgen.:>))
      Grapje . maar geen grapje is dat er deze week voor gewaarschuwd werd.
      vr.gr Sonja Neyen
      Message 2 of 5 , Jun 29, 2009
        Dag,

        en onder aan ieder bericht of iedere daily digest van Yahoo staat een link naar deze groep. Via 'edit membership' kun je vervolgens je eigen instellingen aanpassen en aangeven dat je geen mails wilt ontvangen, bij stap 2 de optie 'web only' aanvinken. Ben je terug van vakantie, doe je hetzelfde weer om wel weer mails te ontvangen.

        Groet,
        Ingrid Stokreef.

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, rob boomsma <wilgeketon@...> wrote:

        > Beste groepsgenoten: vanaf nu t/m eind augustus meld ik me bij de groep af. Na die tijd kom ik weer bij jullie terug. Ik wens een ieder, zowel in het binnen- als in het buitenland, een hele goede vakantie.
> [...]
      • J. de Boer
        Message 3 of 5 , Jun 29, 2009
          --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Ingrid Stokreef-Dost" <ingridstokreef@...> wrote:

> [...]
          >
          > en onder aan ieder bericht of iedere daily digest van Yahoo staat een link naar deze groep. Via 'edit membership' kun je vervolgens je eigen instellingen aanpassen en aangeven dat je geen mails wilt ontvangen, bij stap 2 de optie 'web only' aanvinken. Ben je terug van vakantie, doe je hetzelfde weer om wel weer mails te ontvangen.

          M.a.w., elke melding van even wegblijven en weer terugkomen is volstrekt overbodig! Je kunt zonder dat iemand er wat van merkt nl. ook definitief alle contacten via de site laten lopen i.p.v. e-mail.
          Vr. gr.,
          Jan de Boer