Re: [Friesland-genealogy] tijdelijk op no-mail

  • Cor
    Message 1 of 5 , Jun 28, 2009
      Rob en anderen,

      een verzekeringsmaatschappij heeft afgelopen week nog gemeld dat het
      absoluut
      af te raden is om dergelijke meldingen te doen.
      Om inbraak zoveel mogelijk te voorkomen.

      Dus voor alle anderen:
      Ga in stilte met vakantie en geniet daar van.
      En jij ook !!

      Gr. Cor S.

      Subject: [Friesland-genealogy] tijdelijk op no-mail

      Beste groepsgenoten: vanaf nu t/m eind augustus meld ik me bij de groep af.
      Na die tijd kom ik weer bij jullie terug.
      Ik wens een ieder, zowel in het binnen- als in het buitenland, een hele
      goede vakantie.
      Met vriendelijke groet,
      Rob
    • sonja neyen
      Message 2 of 5 , Jun 28, 2009
        ja onverlaten spitten het internet af naar gemakkelijke adresjes
        Je moet steeds meer op gaan letten.
        Heb mijn Friese staartklok al even opgeborgen.:>))
        Grapje . maar geen grapje is dat er deze week voor gewaarschuwd werd.
        vr.gr Sonja Neyen
[...]

        17:55:00
      • Ingrid Stokreef-Dost
        Message 3 of 5 , Jun 29, 2009
          Dag,

          en onder aan ieder bericht of iedere daily digest van Yahoo staat een link naar deze groep. Via 'edit membership' kun je vervolgens je eigen instellingen aanpassen en aangeven dat je geen mails wilt ontvangen, bij stap 2 de optie 'web only' aanvinken. Ben je terug van vakantie, doe je hetzelfde weer om wel weer mails te ontvangen.

          Groet,
          Ingrid Stokreef.

          --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, rob boomsma <wilgeketon@...> wrote:

          > Beste groepsgenoten: vanaf nu t/m eind augustus meld ik me bij de groep af. Na die tijd kom ik weer bij jullie terug. Ik wens een ieder, zowel in het binnen- als in het buitenland, een hele goede vakantie.
> [...]
        • J. de Boer
          Message 4 of 5 , Jun 29, 2009
            --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Ingrid Stokreef-Dost" <ingridstokreef@...> wrote:

> [...]
            >
            > en onder aan ieder bericht of iedere daily digest van Yahoo staat een link naar deze groep. Via 'edit membership' kun je vervolgens je eigen instellingen aanpassen en aangeven dat je geen mails wilt ontvangen, bij stap 2 de optie 'web only' aanvinken. Ben je terug van vakantie, doe je hetzelfde weer om wel weer mails te ontvangen.

            M.a.w., elke melding van even wegblijven en weer terugkomen is volstrekt overbodig! Je kunt zonder dat iemand er wat van merkt nl. ook definitief alle contacten via de site laten lopen i.p.v. e-mail.
            Vr. gr.,
            Jan de Boer