Re: [Friesland-genealogy] Re: van beem---lanssel

  • Appy de Vries
    Message 1 of 10 , Jun 21, 2009
      Goedemorgen Frans;
      Dank voor jouw info!!
      Groetsjes
      Appy.
      ----- Original Message -----
      From: "Fr@ns Krom" <frans_krom_1@...>
      To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Sunday, June 21, 2009 8:58 PM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] Re: van beem---lanssel

      En hier nog 2 kinderen uit Kampen:

      19666 Beem, Magrieta van
      Dochter Beem, Johannes Arnoldus van
      Lanssel, Pietronella Jacoba
      5-5-1737
      19667 Beem, Rutger Antonij van
      Zoon Beem, Johannes Arnoldus van
      Lanssel, Pitronella Jacoba
      27-7-1735

      Met vriendelijke groet.
      Frans Krom
      Website: www.familiewiersema.nl
      Inmiddels zijn er 5.260 verschillende bezoekers op mijn website geweest.
      Ruim 4.200 Wiersema's in mijn bestand.
      Alles is welkom met betrekking tot de navolgende familienamen :
      Dijksterhuis(Gr); Gezelle-Meerburg(ZH); Klooster(NH); Krom(NH-ZH);
      Laribeij(Fr;ZH); Laribij(Fr;ZH); de Leeuw(Gld); Meerburg(ZH);
      Meerburg-Snarenberg(ZH); Overmeer(ZH); Post(Gr); Teunen(NH); Theunen(NH),
      Thöne(Grebenstein Dld); Wiersema(NLD;VS;CAN;AUS;MEX); Wiersum(Gr;USA);
      Wier(d)sma (Fr).

      Om uw abonnement te beindigen stuurt u een (leeg) email-bericht naar: