@tjeerd, hermanus geboortedatum gevonden

  • Jantsje Pasma
    Message 1 of 1 , Jun 12, 2009
      Hoi Tjeerd,

      Jij had hem ook nog niet zie ik. Doordat ik nu zeker weet wie zijn ouders zijn kon ik de geboorte-doop akte vinden. Nu heb jij hem ook.
      Groetjes, Jantsje

      Leeuwarderadeel, dopen, geboortejaar 1753, doopjaar 1753
      Dopeling: Harmanus
      Geboren op 2 maart 1753
      Gedoopt op 4 maart 1753 in Goutum en Swichum
      Zoon van Gerryt van Wicheren, mr. en Cornelia Inia

      Dopeling : HARMEN
      Vader : GERRIT
      Moeder : KORNELISKE

      Bron:

      Herv. gem. Goutum en Swichum, doop 1658-1772
      Inventarisnr. : DTB 465
      Op microfiche beschikbaar op studiezaal Tresoar

      Wijzigingsdatum: 16-1-2006