Re: [Friesland-genealogy] Re: Goslings in Franeker (fam. Goslinga)

  • Ronn Boef
    Message 1 of 5 , Jun 6, 2009
      Hé, dat is een interessante vondst. Dankjewel, Margreet.
      Nu nog een huwelijk zien te vinden van deze Goslick Pieters...

      Vriendelijke groet,
      Ronn

      Op 6 juni 2009 17:29 schreef reyacta <mvh@...> het volgende:

      > Dag,
      >
      > ik vond wel dit:
      >
      > Burgerboek Franeker 1709
      > Vermeld: Lieuwe Goslings
      > Datum: 3 juli 1709
      > Geboren te Bosum
      >
      > Daar doopt een Gosling (eigenlijk Goslijck of Goslick) Pieters 1680 en
      > 1685.
      >
      > mvg Margreet
      >

      > --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com<Friesland-genealogy%40yahoogroups.com>,

      > de
      > Goslings,

    • Appy de Vries
      Message 2 of 5 , Jun 10, 2009
        Hallo Ronn;
        Dit is ook mijn fam.,zoals je weet,
        misschien kun je hier ok nog iets mee?
        Idaarderadeel;
        Gosling Lieuwes ,Wartena
        Gering,Praamschuiver/2 volw/3 k,
        3-11-13.
        Antje Goslick ,Wartena
        vrijgezel,1 gezinslid,6-12.
        Gosling Pytters,Grouw
        Coopman, 3 gezinsl. aanslag,
        29-9-4.
        Kun je dezen plaatsen?en hoe?
        graag reactie,
        groetjes
        Appy.

        Message 3 of 5 , Jul 2, 2009
          Hoi Appy,

          Ik heb meerdere Goslings en Lieuwes, maar kan deze niet plaatsen binnen de
          bekende familie.

          Gr.
          Ronn

          Op 10 juni 2009 11:18 schreef Appy de Vries <appydevries@...> het