zoektocht naar een boot (schip)

  • margreetdevries@ymail.com
    Message 1 of 1 , Jun 5, 2009
      Wie kan mij op weg helpen in de zoektocht naar een boot/schip?
      Deze twee personen zijn overleden "in het schip leggende in de gragt bij de Weerklank en de Verwerbrug" te Leeuwarden.

      Leeuwarden overlijden/begraven 1809
      Begraven: Hiltje Jacobs, oud 58 jaar in Huizum
      In leven gehuwd met Gosse Sjoerds
      Datum : 18 december 1809
      Plaats : Leeuwarden, in het schip leggende in de gragt bij de Weerklank
      Opm. : De overledene laat twee kinderen na

      Leeuwarden overlijden/begraven 1809
      Begraven: Gosse Sjoerds, oud 58 jaar
      Datum : 22 december 1809
      Plaats : Leeuwarden, in het schip leggende in de gragt bij de Verwerbrug.
      Opm. : De overledene laat twee kinderen na