RE: [Friesland-genealogy] Re: site wat was waar

  • P. van Diemen
    Message 1 of 7 , Jun 4, 2009
      Johan,

      Hmm, ik krijg ze ze er niet helemaal zoals ik hoopte, maar het lukt wel (zie
      aanhangsels per directe mail).
      De kwaliteit vind ik overigens maar matig. Mogelijk dat je ze moet
      bestellen om nette afdrukken te krijgen.

      Veel plezier er mee,
      Philip.

    • Margreet De Vries
      Message 2 of 7 , Jun 4, 2009
        Ik gebruik het gratis programma ScreenPrint32. Hiermee zet je het beeld op je scherm vast, selecteer je een vierkant op je scherm en leg je het onder een eigen document naam vast. Ik heb op de manier details foto's gemaakt van de kadasterkaart uit 1832 van Sneek.
        Groeten Margreet.

        ________________________________
        Ik vond op de site watwaswaar.nl een paar mooie documenten. Maar ik krijg deze met geen mogelijkheid op een mooie manier op een printje. Wie weet raad te geven aan deze digibeet?

        Dank, Johan

      • johanpetermels
        Message 3 of 7 , Jun 5, 2009
          Dat ga ik ook eens proberen Margreet, dank voor de tip.

          Groet, Johan

          --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, Margreet De Vries <margreetdevries@...> wrote:

          > Ik gebruik het gratis programma ScreenPrint32. Hiermee zet je het beeld op je scherm vast, selecteer je een vierkant op je scherm en leg je het onder een eigen document naam vast. Ik heb op de manier details foto's gemaakt van de kadasterkaart uit 1832 van Sneek.
> [...]
        • backfiremillie
          Message 4 of 7 , Jun 5, 2009
            Hallo onderzoekers,

            Er is een nog simpelere methode.
            Gebruik de ctrl-toets gelijk met de prtsc toets (printscreen).
            Open met start het programma Paint (standaard in Windows) of een fotobewerkingprogramma.
            Open een leeg vel en plak via bewerken. Dan kan je alles bewerken en opslaan.

            Mvg

            Hans