Re: [Friesland-genealogy] Meindert (Ruurds) Meijer of Meyer

  • Irene Visser
    Message 1 of 6 , May 3, 2009
      Nynke,

      heb je hier de url van?
      Want je hebt wel heel erg veel van deze persoon, zelfs de persoonlijke
      kenmerken.

      Dat ik heb het vermoeden dat ik deze site nog niet ken, want ben dit nog
      niet eerder tegengekomen.

      groetje Irene.

      Op 3 mei 2009 18:23 schreef Nynke van den Hooven <
      nynkevandenhooven@...> het volgende:

      Message 2 of 6 , May 3, 2009
        Irene,

        Ja hoor:
        http://www.tresoar.nl/mmtresoar/main/ask_sam_simpel.jsp?lang=nl&pagina=soldnap&stylesheet=onderzoek.css
        "Gewoon" op Tresoar dus, in de database "Militairen 1795-1815".

        Met vriendelijke groet,
        Nynke van den Hooven

        Message 3 of 6 , May 3, 2009
          is dit m?

          Idaarderadeel overlijden/begraven 1799
          Overleden: een kind van Ruurd Meinerts
          Datum : 23 oktober 1799
          Plaats : Wartena

          Persoon: RUURD MEINERTS

          Bron:
          Grouw, Wartena, Warstiens, register van overledenen 1781-1811
          Inventarisnr.: 421
          Op microfiche beschikbaar op de studiezaal van Tresoar

          Wijzigingsdatum: 13-12-2006

          Groetjes, jantsje

          To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
          From: nancy_kienes@...