Obbe (Eelkes) Donia

  • nancy_kienes
    Message 1 of 6 , May 2, 2009
      Kreeg van Tony Hofstee al de nodige gegevens waarvoor dank, maar nu nog de vraag wanneer en waar is dit echtpaar overleden?
      nienke zwart
      Message 2 of 6 , May 3, 2009
        Nienke,

        Onderstaand Obbes overlijden:
        Gemeente: Enschede

        Soort akte: overlijdensakte

        Aktenummer: 509

        Aangiftedatum: 23-12-1933

        Overledene Obbe Donia

        Geslacht: M

        Overlijdensdatum: 22-12-1933

        Leeftijd: 72

        Overlijdensplaats: Enschede

        Vader Eelke Jelles Donia

        Moeder Akke Obbes de Jong

        Partner Janke Dijkstra

        Relatie: weduwnaar

        Nadere informatie geboren te Hennaarderadeel

        Vermoedelijk overleed Janke DIjkstra 2 jaar eerder en wel in Lonneker.

        Dochter Akke trouwt in 1917 in Lonneker,

        zoon Eelke in 1922 eveneens in Lonneker,

        zoon Sake in 1922 in Enschede,

        zoon Bauke in 1923 in Enschede en

        dochter Ida Jacoba in 1924 in Enschede.

        Zie genlias.

        Met vriendelijke groet,
        Nynke van den Hooven

        Message 3 of 6 , May 3, 2009
          Hallo Nancy

          Het is mijn niet helemaal duidelijk wat je nu wilt weten?
          Huwelijksdatum : 26-06-1892 te Franeker
          Wil je voorouders nageslacht weten??

          Groet Ina

          http://www.voelspriet2.nl/forum/index.php?board=3.0