Eite Andries de Vries

  • Tony Hofstee
    Message 1 of 2 , May 2, 2009
      Ooit heb ik een overlijdensdatum van 1807 van iemand gekregen maar ik
      kan het niet verifieren. Hij was misschien schipper en te Alkmaar
      overleden. Thanks. Tony
    • Ina Hazewinkel
      Message 2 of 2 , May 3, 2009
        Hoi Tony,

        Plaats
        Alkmaar

        Bron
        Doop-, Trouw- en Begraafregisters (DTB)

        Periode
        1800-1830

        Bevat
        Begraven (Kerkhof)

        Inventarisnummer
        53

        Soort registratie
        begraafakte

        Aktenummer
        29170

        Bijzonderheden
        Oud recht: 345. Klasse: memorie. laat 7 kinderen na; diaconie

        Plaats begraven
        Alkmaar

        Datum begraven
        01-09-1807