Loading ...
Sorry, an error occurred while loading the content.

Re: overlijden wiggele van der veen

Expand Messages
  • johanpetermels
    Helemaal duidelijk, mooi dat de oplossing toch daar is. Groet, Johan
    Message 1 of 4 , May 2 5:46 AM
    • 0 Attachment
      Helemaal duidelijk, mooi dat de oplossing toch daar is.

      Groet, Johan

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Johan Zwart" <jzwart@...> wrote:
      >
      > hallo johan,
      >
      > antje marinus is gehuwd met wiggele pieters van der veen, overleden 1914, de andere wiggele die toevallig in het zelfde jaar is geboren heeft 3 huwelijken waaronder trientje gjaltema , antje pot en getje de haan is overleden 1922, vandaar de verwarring, de ene wiggele is wel te vinden met geboorte akte en de andere niet, er is bij invoering van de aktes een foutje gemaakt, bij beide wiggele sterfdata is dezelfde ouders ingevoerd, maar bij de huwelijksakte met antje marines zijn andere ouders te vinden van wiggele, daardoor een misverstand, is dus opgelost, bedankt, groetjes Johan Zwart
      >
      > ----- Original Message -----
      > From: johanpetermels
      > To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      > Sent: Saturday, May 02, 2009 11:58 AM
      > Subject: [Friesland-genealogy] Re: overlijden wiggele van der veen
      >
      >
      >
      >
      >
      > Dag Johan,
      >
      > Het volgende vind ik ook bij Genlias;
      >
      > Detail resultaat: (Partner)
      >
      > Bron Burgerlijke stand - Overlijden
      > Archieflocatie Groninger Archieven
      > Algemeen Gemeente: Ulrum
      > Soort akte: overlijden
      > Aktenummer: 12
      > Aangiftedatum: 18-02-1922
      > Overledene Antje Marines
      > Geslacht: V
      > Overlijdensdatum: 17-02-1922
      > Leeftijd: 80
      > Overlijdensplaats: Vierhuizen gem. Ulrum
      > Vader Gerrit Jetzes Marines
      > Moeder Grietje Nitters de Boer
      > Partner Wiggele van der Veen
      > Relatie: weduwe
      > Nadere informatie geboortepl: Grijpskerk
      >
      > Antje is bij haar overlijden weduwe, zijn er wellicht data door elkaar gemixt?
      >
      > Groet, Johan
      >
      > --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Johan Zwart" <jzwart@> wrote:
      > >
      > >
      > >
      > > Goedenmorgen medespeurders, welke wiggele is nu juist, hijn is geboren in 1841 en 4 x getrouwd en inderdaad met deze 2 dames, maar welke data van overlijden is nu juist, bvd Johan Zwart
      > >
      > > Bron
      > > Archieflocatie Groninger Archieven
      > > Algemeen Gemeente: Grootegast
      > > Soort akte: overlijden
      > > Aktenummer: 74
      > > Aangiftedatum: 15-11-1922
      > > Overledene Wiggele van der Veen
      > > Geslacht: M
      > > Overlijdensdatum: 13-11-1922
      > > Leeftijd: 81
      > > Overlijdensplaats: Grootegast
      > > Vader Sijbrijn Wiggeles van der Veen
      > > Moeder Janke Iwema
      > > Partner Rensktje Sinneker
      > > Relatie: echtgenoot
      > > Nadere informatie geboortepl: Surhuisterveen, gem.Achtkarspelen
      > >
      > > Bron Burgerlijke stand - Overlijden
      > > Archieflocatie Groninger Archieven
      > > Algemeen Gemeente: Ulrum
      > > Soort akte: overlijden
      > > Aktenummer: 4
      > > Aangiftedatum: 04-02-1914
      > > Overledene Wiggele van der Veen
      > > Geslacht: M
      > > Overlijdensdatum: 02-02-1914
      > > Leeftijd: 72
      > > Overlijdensplaats: Vierhuizen gem. Ulrum
      > > Vader Sijbrijn Wiggeles van der Veen
      > > Moeder Janke Iwema
      > > Partner Antje Marinus
      > > Relatie: echtgenoot
      > > Nadere informatie geboortepl: Surhuisterveen; beroep overl.: daglooner
      > >
      > >
      > >
      > > [Non-text portions of this message have been removed]
      > >
      >
      >
      >
      >
      >
      > [Non-text portions of this message have been removed]
      >
    Your message has been successfully submitted and would be delivered to recipients shortly.