Re: Re:Re: [Friesland-genealogy] Re: de braay....

  • Appy de Vries
    Message 1 of 12 , Apr 27, 2009
      Frans;
      Dank voor jouw aanvulling!
      Groetsjes
      Appy.
      ----- Original Message -----
      From: "F. Zwerver" <fzwerver@...>
      To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Sunday, April 26, 2009 10:22 PM
      Subject: Re:Re: [Friesland-genealogy] Re: de braay....

      Hallo Appy en Annemarth,
      Net terug uit het Drentse de gegevens van Annemarth gelezen.
      Nog een kleine aanvulling: uit http://www.atem.nl/Frames.html (BS
      Nieuwer-Amstel):

      Hiltje Feijema is al eerder getrouwd geweest met Maas van Twijlert, nl. op
      12-5-1838 te Nieuwer-Amstel (akte 38).
      Deze Maas is op 5-2-1841 overleden te Nieuwer-Amstel (akte 15), oud 48 jaar,
      geboren te Bunschoten.
      Zij is dus exact 1 jaar later hertrouwd.
      Frans

      Message 2 of 12 , Apr 27, 2009
        Mooie aanvulling!
        Hoe en waarom zou Hiltje Teijema (Feijema) in Ouder-Amstel beland zijn, denk ik dan.

        Groetjes,

      • F. Zwerver
        Message 3 of 12 , Apr 27, 2009
          Annemarth en Appy,
          Die vraag heb ik me ook wel eens bij andere personen rondom het Amsterdamse
          gesteld.
          Misschien ga ik dat wel eens bij Hiltje uitzoeken want zij komt uit
          Harlingen (net als mijn moeder / mem). Of weet Appy dat al?
          Frans