Sipkje(n) (Heert) de Boer

  • nancy_kienes
    Message 1 of 1 , Apr 24, 2009
      Sipkje(n) is geboren 13-03-1781 te Harlingen. Ouders waren Heert Rommerts en Antje Reinderts. Zij is getrouwd 4 maart 1798 te Harlingen met Menke (Mink) Jans Kroon. En daarna houden mijn gegevens op. Ik heb het idee dat ze ergens in Groningen (Winschoten
      ?) terecht gekomen zijn. Wie kent deze familie en kan mij wat meer gegevens verschaffen?
      met dank en groeten nienke zwart