Op zoek naar Hylkjen (Aukes) van Schoten en Johan Philip Weimar

  • marjonroot
    Message 1 of 1 , Apr 8, 2009
      Hallo allemaal,

      Ik ben op zoek naar Hylkjen van Schoten, mogelijk dochter van:
      Auke Baartes van Schoten (1763-1814) en Klaaske Jentjes (1766-1830)
      getrouwd Akkrum 09-05-1790.
      Zij wordt genoemd in een notariele akte uit 1835 mogelijk samen met haar broers Anne, Thae, en zus Antje (daar ga ik vanuit in ieder geval).

      Zij zou getrouwd zijn met Johan Philip Weimar maar ik kan niets van haar en haar man verder vinden.
      Kan iemand mij helpen?
      Mvg Marjon Root