Emails van de Friesland-genealogy site

  • Jim Van Dyk
    Message 1 of 4 , Apr 3, 2009
      Beste mensen,

      Misschien is de probleem bij mij maar ik krijg geen emails van de Friesland-genealogy site. De laatste was van Maart 30,2009.

      Kan iemand mij helpen?

      Bedankt!

      Jim Van Dyk

      5329 Silverstone Dr. NE
      Comstock Park,Michigan,49321

    • Appy de Vries
      Message 2 of 4 , Apr 3, 2009
        Jim;
        volgens mij krijgt niemand berichten!
        vakantie?????of opgeheven???
        Appy.

        Message 3 of 4 , Apr 3, 2009
          Hallo Jim en Appy,

          Klopt niet helemaal, want ik krijg nog steeds berichten!!
          Boven de okerkleurige balk met Friesland-genealogy staat:
          Edit membership.
          Daar kan je zien wat je huidige instellingen zijn.

          Groeten,
          Kees

          --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Appy de Vries" <appydevries@...> wrote:

          > Jim;
          > volgens mij krijgt niemand berichten!
          > vakantie?????of opgeheven???
          > Appy.

        • marjonroot
          Message 4 of 4 , Apr 6, 2009
            Hallo allen,
            De laatste tijd ik ook niet, en ook niet van NoordHolland. Nu dus weer wel.
            Marjon Root