NTM staking 44/45

  • Irene Visser
    Message 1 of 3 , Mar 29, 2009
      Dag,

      heb eind 2003 een keer een mail gekregen met een bijlage van een medaille
      uitgereikt nav de Staking van de NTM van september 1944 april 1945.

      Heb het keurig gecopieerd. Maar helaas (door verandering van mail adres en
      andere computer etc) is de mail er niet meer
      ,.
      Dat zit nu met 2 grote a4 papieren die ook erg donker zijn om bij de
      stamboom te plaatsen. Misschien iemand die deze medaille heeft (of misschien
      leest de betreffende persoon het) Ik zou heel graag een scan willen hebben
      van de voor en achterkant van de medaille.

      Alvast mijn dank,

      groetjes Irene.

    • Ina Hazewinkel
      Message 2 of 3 , Mar 29, 2009
        Hallo Irene,

        Even hier proberen:

        http://www.genealogieonline.nl/kwartierstaat-aaltje-tanja-de-vries/afbeeldingengallerij1.php

        Daar staat de medaille van voor en achterkant.

        Groet Ina
        http://www.voelspriet2.nl/forum/index.php?board=3.0

        Message 3 of 3 , Mar 31, 2009
          Hoi Ina,