Trijntje (Geerts) de Jong

  • nancy_kienes
    Message 1 of 3 , Mar 25, 2009
      Trijntje (Geerts) de Jong geb. 02-07-1883 Te Huins Baarderadeel
      geh. met Jacob (Tjeerds) de Boer op 29-11-1902 te Baarderadeel.
      Ik ben op zoek naar haar overlijdens datum en plaats en kan die niet vinden. Wie weet een suggestie? Niet gevonden bij All Friezen.
      met dank nienke zwart
    • Jantsje Pasma
      Message 2 of 3 , Mar 25, 2009
        Hoi Nancy

        Is dit de trouwakte van hun 2?
        Detail resultaat: (Bruid)

        Bron
        Burgerlijke stand - Huwelijk

        Archieflocatie
        Tresoar, Frysk Histoarysk en Letterkundich Sintrum

        Algemeen
        Toegangnr: 30-04
        Inventarisnr: 2031
        Gemeente: Baarderadeel
        Soort akte: Huwelijksakte
        Aktenummer: 55/1-3
        Datum: 29-11-1902

        Bruidegom
        Jacobus Tjeerds de Boer
        Leeftijd: 26
        Geboorteplaats: Vrouwenparochie

        Bruid
        Trijntje Geerts de Jong
        Leeftijd: 19
        Geboorteplaats: Huins

        Vader bruidegom
        Tjeerd de Boer

        Moeder bruidegom
        Eelkje Kalma

        Vader bruid
        Geert Obbes de Jong

        Moeder bruid
        Ytje Wybes Bouma

        Dan is dit de overlijdens akte van Jacob?

        Overlijdensakte Menaldumadeel, 1941
        Aangiftedatum 30 april 1941, akte nr. 77
        Jacobus de Boer, overleden 29 april 1941, 65 jaar, man
        Gehuwd

        Dan is zij na 1941 overleden en volgens mij zijndie gegevens nog niet openbaar

        Groetjes, Jantsje

        To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com

        Message 3 of 3 , Mar 25, 2009
          Digitaal archief Leeuwarder Courant?