Re: Tighelaar

  • jgeelof@chello.nl
    Message 1 of 5 , Apr 2, 2001
      Rudi,

      je kunt de gevraagde gegevens eenvoudig opzoeken op de site van het
      rijksarchief te Leeuwarden. Kies daarvoor :

      http://www.ryksargyf.org/

      Klik dan op "Welkom"...."Onderzoek"...."Stamboom Onderzoek"...en dan
      naar : "BS Geboorten"...kies dan de regio 11, dat is Franeker,enz.

      vul in : johannes draisma...of...johannes draaisma. en het gevraagde
      is daar.

      Laat even weten of het gelukt is,

      John P. Geelof.

      --- In Friesland-genealogy@y..., "Rudi van der Linde" <rusapa@x>

    • Rudi van der Linde
      Message 2 of 5 , Apr 4, 2001
        Beste John,

> [...]
        > naar : "BS Geboorten"...kies dan de regio 11, dat is Franeker,enz.
        >
        > vul in : johannes draisma...of...johannes draaisma. en het gevraagde

        Ja... gewoon gelukt maar dat wist ik wel.. en ben toch maar wezen gaan
        kijken, de gegevens aangevuld, alleen jammer dat er geen gegevens zijn van
        voor 1811
        toch bedankt.

        Message 3 of 5 , Apr 5, 2001
          Rudi,

          Nog even geduld hebben en je kunt ook via internet de gevraagde
          gegevens van vóór 1811 vinden op de site van het ryksargyf.
          De regio's 4 , 5 en 13 zijn nu al deels beschikbaar (huwelijken).
          Dat staat onder "DTBL - Collectie"

          Het gemeente-archief Leeuwarden is ook al aardig bezig !

          met vr. groet,