Re: [Friesland-genealogy] Re: Pietje Jacobs?

  • R. Stuut
    Message 1 of 4 , Mar 3 8:38 AM
      Margreet, Dirk,

      Bedankt voor jullie reacties. Helaas is er geen voogdij akte aanwezig. De in
      1777 gedoopte Pietertje is een mogelijkheid, inderdaad de enige Pietertje of
      Pietje die in Workum gedoopt is in het juiste tijdperk. Het patroniem klopt
      echter niet en er zijn ook geen andere aanwijzingen (bijv. vernoemingen) die
      de link hard kunnen maken.

      mvt,

      Roelf Stuut